≡ Menu
Fałszywe Nasy

W niektórych moich ostatnich artykułach wspominałem, że ostatnio zajmuję się bardzo różnorodnymi tematami w bardzo intensywny sposób. Czyniąc to, ponownie doszedłem do różnych samowiedzy, a następnie mogłem doświadczyć zmiany w moim własnym światopoglądzie. Zasadniczo odnajdywanie prawdy osiągnęło dla mnie osobiście nowy poziom i wtedy zdałem sobie sprawę, że rozmiar kłamstw na naszej planecie, zasięg iluzorycznego świata, który został zbudowany wokół naszych umysłów, jest znacznie większy, niż wcześniej zakładano. Z tego powodu, jak już zapowiedziałem, kilkoma z tych tematów poruszę również na tym blogu.

przyszłe problemy

Pusta ziemia?!W tym kontekście ogólnie rzecz biorąc, istnieje bardzo wiele tematów, których do tej pory raczej unikałem, albo dlatego, że sam nie miałem jeszcze uzasadnionej opinii na odpowiednie tematy, albo po prostu nie uważałem za stosowne zgłaszać na nich - po prostu nie powinno tak być. Tematy te są bardzo różnorodne i wymienię tylko niektóre z nich: Księżyc = sztuczna stacja kosmiczna?!, czy ziemia jest pusta w środku + żyjące w niej cywilizacje?, czy ziemia jest płaska?, prawda o Czarnobylu, szczegółowo wyjaśnione pierwsze dwie wojny światowe (Prawda), MK – Ultra, Elitarny Szatański Linia Krwi (rodowody + szczegółowe wyjaśnienia), Galaktyczna Federacja Światła (Czy na Ziemi istnieją cywilizacje pozaziemskie wspierające duchowe przebudzenie?), Zimne Słońce (Czy ciepło powstaje w wyniku tarcia z ziemską atmosferą ?), kłamstwo grawitacyjne? - Szczegółowo system bankowy), Pizzagate - Jak całe kręgi pedofilskie są objęte rządami, Nadświadomość - Wyższe Ja, - Łączenie/identyfikacja z twoim boskim aspektem, Merkaba szczegółowo wyjaśnia, dlaczego jesteś wybrańcem (kreacja odbywa się poprzez twoją świadomość, każdy człowiek ma los świata w swoich rękach), odżywianie poszerzające umysł (ketogeniczne?/surowe jedzenie?) i wreszcie kłamstwo NASA.

Jeżeli macie jakieś inne tematy, które chcielibyście, abym poruszyła, tematy, które chcielibyście, abym poruszyła – które możecie uznać za bardzo ważne – dajcie znać w komentarzach..!!

Wszystkie te tematy zostaną przeze mnie omówione w najbliższej przyszłości i zostaną tutaj opublikowane jako dodatek do moich zwykłych wpisów. Niektóre z tych tematów są niezwykle krytyczne i polaryzujące, inne brzmią bardzo abstrakcyjnie i prowadzą do ślepych osądów. Z tego powodu przy omawianiu tych tematów zawsze zaleca się jedną rzecz: „Na wszystko należy patrzeć z pozbawionego uprzedzeń i spokojnego stanu świadomości”.

Ponieważ jesteśmy połączeni ze wszystkim, co istnieje, nasze własne myśli i emocje również wpływają na zbiorowy stan świadomości. Odpowiednie uczucie, które jest przesuwane/przenoszone przez nasze własne skupienie, zawsze karmi zbiorowego ducha i wyznacza kierunek. Na przykład, im bardziej ludzie skupiają się na jakimś temacie i są z tego powodu źli, tym więcej złości manifestuje się w zbiorowości..!!

Jeśli podchodzimy do pewnych tematów ze złością lub nienawiścią, zniesławiamy ludzi za ich indywidualny punkt widzenia lub nawet wpadamy w negatywny stan emocjonalny, to po prostu karmimy pole morfogenetyczne (wielki umysł, wszechogarniająca świadomość) tymi negatywnymi uczuciami i zmieniamy zbiorowy stan świadomości na negatywny, lub po prostu: „Następnie zarażamy naszych bliźnich naszą nienawiścią i naszym brakiem równowagi”.

Czy NASA jest całkowicie fałszywa?

JEŚĆ FAŁSZCóż, po tym bardzo długim wstępie, zaraz zacznie się pierwszy temat, a mianowicie o fałszywej organizacji NASA i o tym, jak oszukują nas wszystkich zainscenizowanymi, a przede wszystkim fałszywymi nagraniami kosmicznymi/ISS. W tym kontekście był to nawet jeden z tematów, którymi do tej pory prawie w ogóle się nie zajmowałem. Oczywiście wiedziałem już, że lądowanie na Księżycu nigdy nie miało miejsca ani nie było dziełem reżysera Stanleya Kubricka (lądowanie na Księżycu było inscenizowane, kręcone w studiu filmowym), ale nie to, że inscenizowane są także nagrania ISS i my, astronauci w rzekomo nieważkim środowisku ISS da się tylko zwieść, było to dla mnie osobiście zupełnie nowe. Zetknąłem się więc z tym tematem i oglądałem różne filmy na ten temat. W tych filmach wytyka się liczne błędy, błędy, w których wyraźnie udowodniono, że te nagrania są inscenizowane lub fałszywe, że odpowiedni astronauci (choć mogą się wydawać przyjaźni) nie znajdują się na odległej stacji kosmicznej, ale na Ziemi, którą NASA tworzy te nagrania w studiach. Na przykład jest scena, w której astronauta Tim Peake wchodzi w interakcję z kroplą wody, co później podczas zwiedzania siedziby NASA okazało się być CGI na ekranie. Od minuty 13:45 widać ten błąd.  Swoją drogą, na początku filmu widać dwóch astronautów wchodzących w interakcję z czapką wygenerowaną CGI. Dlaczego wygenerowano CGI? Bo astronauta po lewej stronie, jak widzimy, zachowuje się tak, jakby brał czapkę, a potem ją odkładał - ale wykonując te ruchy rękami, nie ma nic w rękach. Inne bardzo interesujące błędy zostały ukazane w poniższym filmie. Na początku 2 astronautów rozmawia z publicznością na żywo i oczywiście musi poczekać kilka sekund ze względu na transmisję danych, aż będą mogli odpowiedzieć na odpowiednie pytania/wiadomości. Niemniej jednak, jak widzimy, astronauta po prawej stronie czasami reaguje bezpośrednio na publiczność na żywo, ujawniając, że ta opóźniona transmisja nie ma miejsca. W dalszej części filmu widać astronautę grającego z zespołem na Ziemi bezpośrednio z ISS, bez żadnego odpowiedniego opóźnienia… cała sprawa jest bardzo wątpliwa.

Z drugiej strony są też filmy, na których astronauci byli przywiązani do lin, co widać na powyższym obrazku. Koszule są odpowiednio podciągnięte i oszustwo zostaje ujawnione. Następnie jest astronauta, który lewituje do komory po prawej stronie, ale w ostatniej chwili staje się całkowicie przezroczysty, jakby został wyretuszowany lub znajdował się tuż przed niebiesko-zielonym ekranem. Poza tym istnieje również wiele nagrań tzw. spacerów kosmicznych, na których kilkakrotnie można zobaczyć pojedyncze pęcherzyki powietrza. Pęcherzyki powietrza, które po prostu latają w przestrzeni. Czasem zdarzają się nawet ujęcia, na których wygląda się, jakby byli pod wodą, bo wokół załogi jest po prostu mnóstwo bąbelków powietrza.

Docelowo NASA jest także właścicielem repliki ISS w skali 1:1, którą z kolei można znaleźć w gigantycznym basenie, zakamuflowanym jako rzekomy obóz szkoleniowy. Z tego powodu można sobie wyobrazić, że niektóre nagrania (zwłaszcza spacery kosmiczne) będą kręcone pod wodą. W późniejszej obróbce końcowej woda i inne przedmioty są po prostu usuwane. To, że w międzyczasie zdarzają się błędy, jest po prostu rzeczą ludzką, kłamstw nie można bez przerwy powtarzać. A to, że można sfałszować takie zdjęcia, nie powinno już być tajemnicą w dzisiejszych czasach, w świecie, w którym za pomocą Photoshopa i After Effects wszystko jest możliwe (o tak, USA, kraina nieograniczonych możliwości...). Inny film pokazuje niemieckiego astronautę Alexandra Gersta rozmawiającego z ludźmi, gdy sięga po mały glob. Jedyną wadą jest to, że piłka leci w prawo, zanim Aleksander w ogóle ją dotknie, poza tym, że rzekomy astronauta nawet na nią nie spojrzy.
Ostatecznie błąd ten jest również wyraźną wskazówką, że nagrania są sfałszowane, a obiekty są integrowane z nagraniem za pośrednictwem CGI. W tym kontekście jest tak wiele anomalii, tak wiele błędów, tak wiele niespójności, że nie można już temu wszystkiemu zaprzeczać. Cały Internet jest teraz pełen takich filmów i raportów – w których te oszustwa są dość wyraźnie obnażane. To po prostu za dużo, w zasadzie tak dużo, że nie można już w żaden sposób mówić o zbiegu okoliczności. Niemniej jednak jest to oczywiście dla wielu osób po prostu niezrozumiałe, dlatego wielu po prostu nie może przyznać, że te nagrania są fałszywe. Ostatecznie za bardzo wstrząsnęłoby to także twoim światopoglądem. Po prostu jesteś do tego przyzwyczajony od najmłodszych lat, instynktownie zakładasz, że takie nagrania odpowiadają prawdzie, że astronauci dokonują analiz naukowych na stacjach kosmicznych, a nie nagrywają w studiach, na pierwszy rzut oka brzmi to po prostu zbyt abstrakcyjnie. Niemniej jednak trzeba po prostu spojrzeć i policzyć 1:1 razem. To w zasadzie tak oczywiste, że jesteśmy tutaj oszukiwani, a jednak wielu po prostu nie może się do tego przyznać. W odpowiednich filmach często dominują niezadowolenie, a wiele osób jest wręcz obraźliwych, a nawet złych, co oczywiście jest zrozumiałe, bo kto chce przyznać, że przez lata byli brani za głupców. Która ziemia jest prawdziwaNiemniej jednak muszę w tym miejscu wspomnieć, że i tutaj następuje zmiana i po komentarzach wyraźnie widać, że wzrasta odsetek osób, które demaskują te podróbki i rozpoznają oszustwo. Dlatego możemy z całą pewnością założyć, że za kilka lat te filmy będą miały niezwykle dużą liczbę polubień, a liczba niechęci będzie coraz mniejsza. Ostatecznie tak samo było wtedy ze wszystkimi nagraniami NWO, czyli filmami, w których zdemaskowano system bankowy, implough, inscenizowane ataki terrorystyczne, a nawet 9 września. Początkowo te filmy były wyłącznie nagrywane i bardzo nieliczne mogli wypowiadać się w sposób bezstronny, w jakiś sposób sobie z tym poradzić.

Ostatecznie zbiorowe przebudzenie doprowadziło do tego, że coraz więcej ludzi kwestionowało to, co dzieje się na świecie, i w ten sposób przejrzało część iluzorycznego świata. Ostatecznie doprowadziło to również do pozytywnego odzewu odpowiednich postów i filmów!!

Ale potem przyszła kolej, zmiana i teraz większość ludzi jest świadoma, że ​​to wszystko fakty i naprawdę celebruje te filmy. Z tego powodu można założyć, że to samo stanie się z filmami NASA Truther. Swoją drogą, w tym miejscu warto wspomnieć, że nie tylko nagrania ISS są sfałszowane. W tę samą grę gra się także z rzekomymi zdjęciami satelitarnymi Ziemi. MARS FAŁSZZiemia z roku na rok wygląda zupełnie inaczej, czasem nawet całe kontynenty zmieniły swoją wielkość, albo pokazywane są rzekome nagrania Ziemi, na których chmury po prostu się nie poruszają, co również sugeruje czyste nagrania CGI. To samo można powiedzieć o Marsie. Istnieją więc rzekome zdjęcia Marsa, ale są one bardzo podobne do niektórych miejsc na Ziemi. Tutaj także można mówić o fałszywych nagraniach, obrazach, na które nałożono odpowiednie filtry, które miały jedynie sugerować, że na Marsie znajdowała się technologia (słowo kluczowe: łazik marsjański). Cóż, jeśli to wszystko jest prawdą i jeśli astronauci mogliby być aktorami, jeśli mogliby nawet nigdy nie opuścić orbity, a cały materiał filmowy z Ziemi to materiał CGI, to wystarczy zadać sobie pytanie, dlaczego to robią i jaki jest tego cel. celowo trzymane przed nami w tajemnicy. Jeśli konstrukt kłamstw będzie po prostu kontynuowany przez niezliczone dziesięciolecia (być może od lądowania na Księżycu), pokażą one swoją moc, moc pozwalającą utrzymać nas w niewoli w iluzorycznym świecie, moc pozwalającą powstrzymać nasze umysły od fałszywych pomysłów na temat wszechświata, czy też chodzi o interesy finansowe, bo przecież mnóstwo pieniędzy z podatków wpływa na różne projekty kosmiczne. A może jest to po prostu stworzony zupełnie błędny światopogląd, światopogląd, który ma nas odwracać od prawdy. Ale co w takim razie z wszechświatem i ziemią? Czy w ogóle Ziemia jest w ogóle płaska, jak wielu twierdzi obecnie, czy też jest to wprowadzanie w błąd elit, czy też twierdzenie, że jest to wprowadzanie w błąd elit, jest wprowadzaniem w błąd elit?

Dlaczego NASA fałszuje nagrania ISS?

Dlaczego NASA fałszuje nagrania ISS?Cóż, gdyby Ziemia była płaska, to przynajmniej wyjaśniałoby, dlaczego zrobiono te wszystkie zdjęcia + zostały zrobione tylko po to, aby dać nam całkowicie błędny obraz Ziemi, abyśmy poczuli się jak nieistotny gatunek żyjący we wszechświecie, który powstał przez przypadek i jest prawie niemożliwy do uchwycenia. Co prawda, gdzieś mi się nawet podoba teoria płaskiej ziemi, nawet jeśli w nią nie wierzę (ale też jej nie potępiam stanowczo, wszystko należy raczej rozważać niż wyśmiewać, otwarty umysł, w którym informacje jest przetwarzane/przetwarzane w sposób bezstronny). Ostatecznie twierdzi się tutaj, że Ziemia jest płaska i reprezentuje centrum wszechświata, że ​​konwencjonalny model wszechświata służy jedynie do uświadomienia nam, że jesteśmy nieistotni, że jesteśmy pyłkiem kurzu w gigantycznym kosmosie. Model płaskiej ziemi unieważnia tę koncepcję i wyjaśnia, dlaczego nie jesteśmy wytworem przypadku, ale mamy boskie pochodzenie, że ziemia jest centrum bytu. NASA oszukujeZ drugiej strony mogę to wyjaśnić również bez modelu płaskiej ziemi (słowo kluczowe: pierwotność - świadomość / przyczyna - skutek). Cóż, cokolwiek jest przed nami ukrywane, jedno jest pewne, NASA + ESA masowo nas oszukuje i udaje obrazy ISS, fałszuje obrazy, edytuje je, wstawia obiekty CGI i w ten sposób nas oszukuje. Po tym całym nagraniu, z powodu tych wszystkich niezliczonych niespójności, po prostu nie można powiedzieć, że to nieprawda, po prostu nie można temu zaprzeczyć, nie można, to zbyt oczywiste, że jesteśmy tutaj oszukiwani. I na koniec, to znowu wyjaśnia jedną rzecz, a mianowicie, że iluzoryczny świat, który został zbudowany wokół naszego umysłu, jest znacznie większy, niż sobie wyobrażaliśmy. W tym sensie bądź zdrowy, szczęśliwy i żyj w harmonii.

Zostaw komentarz

Anuluj odpowiedź

    • Nebojsa Jovanov 8. Listopad 2019, 5: 40

      Mogę udowodnić, że nie leci na wysokości 400 km, leci na wysokości około 2000-3000 metrów i może nagle zatrzymać się i kontynuować lot do tej wysokości i wyłączyć światło, które powinno być odbiciem słońca od jego paneli i jak możesz to znieść ktoś mi wyjaśni?? A wszystko to tylko dlatego, że całkowicie go oświetliłem i ktoś z centrum kontroli nie mógł widzieć kamerą dalej, aby lecieć z ISS, co namierzyłem na trackerze ISS i czekałem, kiedy przeleciał nad moim domem. Nie wiem, co to jest, ale nie to, co nam powiedziano. Mogę udowodnić wszystko

      Odpowiedz
    • Bodo Josefa Arenhoevela 18. Luty 2020, 0: 08

      Cześć …,
      W pełni zgadzam się z Twoimi wypowiedziami. Wracając do tematu (Ziemia jest kulą lub płaską powierzchnią złożoną z gór, dolin i zbiorników wodnych), chciałbym dodać, że istnieją obecnie wyraźne dowody na to, że Ziemia zdecydowanie nie może być kulą. Nie oznacza to jednak, że Ziemia musi być płaska lub że poza orbitą Ziemi nie ma przestrzeni. Stałe ciało ziemskie mogłoby być również ciałem półkolistym, a także domniemaną kopułą nad nim, dzięki czemu cała Ziemia siedliskowa, oglądana z perspektywy przestrzeni poza naszą orbitą, jawi się jako całość w postaci kuli. Można by wówczas sobie wyobrazić, że w tej przestrzeni istnieją inne siedliska o fizjologicznie podobnej strukturze. Życie pozaziemskie również może istnieć i posiadać technologię pozwalającą na inwazję na nasze siedlisko. Inne opcje niekoniecznie wykluczają się wzajemnie. Niestety, określenie „płaska ziemia” jest bardzo często używane w celu ośmieszenia tego tematu. Tutaj także można by zadać sobie pytanie, dlaczego ten temat powinien być ośmieszany. Myślę, że jest to nie tylko bardzo ekscytujący, ale także bardzo ważny temat dla odnalezienia prawdy, a zatem ostatecznie ważny dla pokoju i dobrobytu dla wszystkich w harmonii z naturą. VG Bodo Josef Arenhövel

      Odpowiedz
      • Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

        Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

        Odpowiedz
    Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

    Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

    Odpowiedz
    • Nebojsa Jovanov 8. Listopad 2019, 5: 40

      Mogę udowodnić, że nie leci na wysokości 400 km, leci na wysokości około 2000-3000 metrów i może nagle zatrzymać się i kontynuować lot do tej wysokości i wyłączyć światło, które powinno być odbiciem słońca od jego paneli i jak możesz to znieść ktoś mi wyjaśni?? A wszystko to tylko dlatego, że całkowicie go oświetliłem i ktoś z centrum kontroli nie mógł widzieć kamerą dalej, aby lecieć z ISS, co namierzyłem na trackerze ISS i czekałem, kiedy przeleciał nad moim domem. Nie wiem, co to jest, ale nie to, co nam powiedziano. Mogę udowodnić wszystko

      Odpowiedz
    • Bodo Josefa Arenhoevela 18. Luty 2020, 0: 08

      Cześć …,
      W pełni zgadzam się z Twoimi wypowiedziami. Wracając do tematu (Ziemia jest kulą lub płaską powierzchnią złożoną z gór, dolin i zbiorników wodnych), chciałbym dodać, że istnieją obecnie wyraźne dowody na to, że Ziemia zdecydowanie nie może być kulą. Nie oznacza to jednak, że Ziemia musi być płaska lub że poza orbitą Ziemi nie ma przestrzeni. Stałe ciało ziemskie mogłoby być również ciałem półkolistym, a także domniemaną kopułą nad nim, dzięki czemu cała Ziemia siedliskowa, oglądana z perspektywy przestrzeni poza naszą orbitą, jawi się jako całość w postaci kuli. Można by wówczas sobie wyobrazić, że w tej przestrzeni istnieją inne siedliska o fizjologicznie podobnej strukturze. Życie pozaziemskie również może istnieć i posiadać technologię pozwalającą na inwazję na nasze siedlisko. Inne opcje niekoniecznie wykluczają się wzajemnie. Niestety, określenie „płaska ziemia” jest bardzo często używane w celu ośmieszenia tego tematu. Tutaj także można by zadać sobie pytanie, dlaczego ten temat powinien być ośmieszany. Myślę, że jest to nie tylko bardzo ekscytujący, ale także bardzo ważny temat dla odnalezienia prawdy, a zatem ostatecznie ważny dla pokoju i dobrobytu dla wszystkich w harmonii z naturą. VG Bodo Josef Arenhövel

      Odpowiedz
      • Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

        Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

        Odpowiedz
    Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

    Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

    Odpowiedz
      • Nebojsa Jovanov 8. Listopad 2019, 5: 40

        Mogę udowodnić, że nie leci na wysokości 400 km, leci na wysokości około 2000-3000 metrów i może nagle zatrzymać się i kontynuować lot do tej wysokości i wyłączyć światło, które powinno być odbiciem słońca od jego paneli i jak możesz to znieść ktoś mi wyjaśni?? A wszystko to tylko dlatego, że całkowicie go oświetliłem i ktoś z centrum kontroli nie mógł widzieć kamerą dalej, aby lecieć z ISS, co namierzyłem na trackerze ISS i czekałem, kiedy przeleciał nad moim domem. Nie wiem, co to jest, ale nie to, co nam powiedziano. Mogę udowodnić wszystko

        Odpowiedz
      • Bodo Josefa Arenhoevela 18. Luty 2020, 0: 08

        Cześć …,
        W pełni zgadzam się z Twoimi wypowiedziami. Wracając do tematu (Ziemia jest kulą lub płaską powierzchnią złożoną z gór, dolin i zbiorników wodnych), chciałbym dodać, że istnieją obecnie wyraźne dowody na to, że Ziemia zdecydowanie nie może być kulą. Nie oznacza to jednak, że Ziemia musi być płaska lub że poza orbitą Ziemi nie ma przestrzeni. Stałe ciało ziemskie mogłoby być również ciałem półkolistym, a także domniemaną kopułą nad nim, dzięki czemu cała Ziemia siedliskowa, oglądana z perspektywy przestrzeni poza naszą orbitą, jawi się jako całość w postaci kuli. Można by wówczas sobie wyobrazić, że w tej przestrzeni istnieją inne siedliska o fizjologicznie podobnej strukturze. Życie pozaziemskie również może istnieć i posiadać technologię pozwalającą na inwazję na nasze siedlisko. Inne opcje niekoniecznie wykluczają się wzajemnie. Niestety, określenie „płaska ziemia” jest bardzo często używane w celu ośmieszenia tego tematu. Tutaj także można by zadać sobie pytanie, dlaczego ten temat powinien być ośmieszany. Myślę, że jest to nie tylko bardzo ekscytujący, ale także bardzo ważny temat dla odnalezienia prawdy, a zatem ostatecznie ważny dla pokoju i dobrobytu dla wszystkich w harmonii z naturą. VG Bodo Josef Arenhövel

        Odpowiedz
        • Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

          Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

          Odpowiedz
      Bego 8. Marzec 2022, 23: 11

      Ale może być też tak, że Ziemia jest okrągła, ale jest o wiele, wiele większa i jest od niej okłamywana. Na przykład może kilka tysięcy kilometrów za Antarktydą inna „Ziemia” mogłaby znajdować się na gigantycznej kuli ma promień milionów kilometrów i jeden z tamtejszym rządem „myślę” pod groźbą niczego do zdemaskowania, w przeciwnym razie ktoś zgładzi nas wszystkich, bo to możliwe. mają wyższą technologię. Nie można jednak wykluczyć, że znane gwiazdy, które nie żyją, mogą po prostu udawać, że nie żyją, aby zostać tam przewiezione tajnym transporterem i chcą tam umrzeć, bo nie mogą już wytrzymać presji. Oczywiście, że to kosztuje 😉 a Michael Jackson miał pieniądze. To może być cokolwiek. Musi być powód, dla którego jesteśmy okłamywani, może gdybyś mówił prawdę, wybuchłaby panika. Zajmuję się tym tematem odkąd pamiętam.

      Odpowiedz